Wednesday 2 September 2009

Happy 52nd Birthday Malaysia ! ! !


Saya harap tidak terlambat untuk saya ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan kepada negara Malaysia (yang tercinta; walaupun saya rasa sudah 2hb Sept pada hari ini, "...lambatnya saya...") Tetapi walaubagaimanapun awal-awal lagi saya telah 'on'kan lagu Bahtera Merdeka agar sahabat-sahabat dapat 'layanzz' lagi mood kemerdekaan ini.


Merdeka ! Merdeka ! Merdeka !

~Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan~



Kenapa saya suka **rumah saya (**rumah = Malaysia):


1. Sebab dia dah merdeka...

2. Sebab dia beeeessstttt... (macam dalam iklan petronas)

3. Sebab dia aman dan permai

4. Sebab ada ramai kawan-kawan

5. Sebab ada banyak makanan sedap-sedap

6. Sebab dia memang beessttt...

7. Pendek kata 'Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, baik lagi di negeri sendiri'

8. Sebab... kalau nak ikutkan tak tersenarai kenapa saya bangga tinggal di Malaysia. Oleh itu, lu pikirlah sendiri ! ! ! (sendiri paham sudeeehh)

9. Sebab .... (Please fill in the blank)

10. Sebab .... (Please fill in the blank)



Salam Merdeka.......


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails