Wednesday 16 November 2011

Off topic: Cry Me A River

Owh, what a hectic week. Kali ni saya betul-betul mengeluh. Saya letih. Saya penat. Saya stress. Saya sangat-sangat mengeluh sekarang ini. Bersabar dan terus bersabar. Hai bersabarlah hati. Saya kuatkan langkah kaki demi Jasmin Adam.


The cockcroaches inside my car deserve it more!
Hati makin jauh berlari. Walau se-ladang bunga pun belum mampu meredakan hati yang makin kerap terluka. Makin dekat kau dengan aku, makin banyak perkara yang datang menyakitkan hati. Sakit itu mematangkan. Sakit itu menguatkan. Sakit itu mengingatkan. Sakit itu buat saya kenal diri saya siapa sebenarnya.


Saya tak tahu bagaimana ingin memula cerita. Sebenarnya lebih kepada tidak tahu yang mana satu harus dimulakan. Ada dua tiga perkara yang saya found out dari si polan itu. Mungkin Istikharah saya pengaduan saya telah terjawab. Walau saya berdoa ia datang dalam mimpi saya, nyatanya tuhan tunjukkan realitinya di hadapan mata saya.


Well, i think, i've had enough, i've known too much sarcastic things behind me. I don't understand for how long all this sarcastic peole will be screwing up my day. I need to stop all this crap!


Okay, straight to the point cos I don't want myself to be melalut so much. Here one thing I want to remind someone who is "dearly over concern" on what has happened between me and si polan itu; diulangi "dearly over concern people"; STOP IT!


You are just end up being a penghasut, pengacau, batu api dan makin merosakkan hubungan si polan itu. Sampai bila nak terus-terusan membayangi decision yang harus dia putuskan sendiri.


"tu lah macam mano nak buek ni dik, nampak mcm lili dah nekad sesuatulah dik,"


"Tak po dik.... Selalunya dugaan tu mematangkan kito.... Kalau terjadi apo-apo kek rumahtangga adik anak-anak tetap anak adik dik.... Ingat tu..."


"Kak j*** rasa bersalah sgt dalam hal rumahtangga adik ni,"


Interesting. Sangat interesting. Should i ulas all this crap one by one? Yes!


Oh, another one thing;

"nnt adik sms no bilik malam kang kalau takde orang adik sms kak j*** g jenguk jasmin"

2am in the morning, on the 11/11/11, sms-ing other people hubby just to let him know that his wife is "nekadkan sesuatu". Are you just having a nightmare or what. Or izit ur hantu just came back to ur house to tell you the whole story of me? You are such a psycho, woman!

Apa yang saya nekadkan? Did we ever sms-ing before? did we had a "good time conversation" like last time we did or did i ever tell you personally what I am nekadkan? NO!

I dont get it, why must she said something about my childrens. My childrens is my childrens. INGAT TU!

SO, WHAT THE HEY R U TRYING TO SAY TO si polan itu oh PSYCHO WOMAN?

And i wonder why are you feeling guilty on what has happened between me and si polan itu? Why? What you have done wrong? Ooooooohhhhh i am so eagerly want to know. Really really reallly want to know. For the last four years what is actually you two have been hiding from me?

Okay, one last thing, cos dis is serious! Wanted to see my sick baby while nobody in the ward? What do you mean? Want to be alone with si polan itu? Or just hate seeing me in front of your hypocrite face?

You nak macam mana sebenarnya?




1 comment:

Anonymous said...

sah gila

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails