Thursday 22 April 2010

Yang Indah-indah Aje!

Di dalam hatimu telah kutemukan erti kebahagiaan
Bersama dirimu aku merasa bererti
Sanggupkah dirimu untuk bertahan
hingga waktu tak berjalan
mencintaiku walau bintangku tak terang
 cintailah aku sepenuh hati
sesungguhnya aku tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini
betapa hidupku takkan pernah sama
bila kau tinggalkan aku
tetaplah disini saling memiliki
selama-lamanya
tiada erti semua bila kau pergi
genggamlah tanganku dan peluklah diriku
saatku jatuh nanti menangis sepi

Ari Lasso, Cintailah Aku Sepenuh Hati


 **NOTA KAKI: 
Cinta pada tuhan, agama,rasul, ibu&bapa, suami, anak2, kakak-kakak, abang-abang, negara, kawan-kawan, dan cinta pada diri sendiri!

1 comment:

uncle gedek said...

Jasmin = NGAP the mic...?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails