Wednesday 10 August 2011

The true Colors......

Alhamdulillah, the journey of me and hubs has reached 4th years today. Nak kata newly weds dah macam-macam pulak rasanya tempuh pahit manis and nak kata dah lama nikah, macam baru semalam je rasa duduk bersanding atas pelamin. Haih cliche je bunyi ayat tu.... 0.O Okaylah, malas nak cerita panjang lebar how we survive our love cos dah banyak cerita on my previous entry yang di share. I still remember last year, I celebrate my anniversarry berdua-duaan aje dengan hubs cos  i admitted hospital due to denggi.


And this year, we celebrate our anniversarry dengan hadiah "lagi best wo-o-o", dengan kehadiran our baby Adam. Adam is a "perfect gift" for us. He complete us!


Kali ni surat dari hati tak nak dikarang panjang lebar, hanya beberapa luahan dan hanya sedikit harapan semoga hubs akan terus dapat mendengar saya, mendengar bukan untuk obey on what i've said but mendengar untuk menjadi lebih faham dengan diri saya seadanya. Hope Allah akan gandakan lagi kebahagiaan dan kerukunan rumahtangga kami. Semoga Allah merestui dan mempermudahkan lagi perjalanan kami dan merahmati kehidupan kami.

Living with him, sharing everything with him, and striving hard for the past few months yang ada ups and down, Alhamdulillah, I survive this journey with him. Walaupun sometimes I do feel that hati dan jantung I dah kembang kecut, tapi at least he's still here with me helping me out with the house chores. Frankly said, hubs is the best "pembantu-sidai-baju" ever in the whole wide world! *wink* (saya tahu dia ikhlas walaupun kadangnya terungkit sepatah dua kata)

I'll give my best if he understand and can fulfill all of my expectations..... 



The moment you'd find the courage to give up your happiness for someone, it would be the moment you understand love.

2 comments:

uncle gedek said...

Haaaaa...!

Layout baru ni lagi user friendly....!

Yang lepas tu *sangat (baca *Saaaaaaannngggtttttt..!) lama nak habis load...!

Haha!

Tahniah atas tahon ke 4 tu.... Hurrah!

my name is lily said...

teeeeeeeeenks #pakcikcamwhore !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails